POZIV NA DOSTAVU PONUDA ZA NADOGRADNJU I IMPLEMENTACIJU CRM SUSTAVA ZA LINIJU NACIONALNOG POZIVNOG CENTRA ZA ŽRTVE KAZNENIH DJELA I PREKRŠAJA – 116 006 LINIJA

Nacionalni pozivni centar za žrtve kaznenih djela i prekršaja – 116 006 linija je nacionalna linija namijenjena žrtvama i svjedocima kaznenih djela i prekršaja te članovima obitelji na kojoj mogu dobiti emocionalnu podršku, pravne i praktične informacije te se po potrebi upućuju na institucije i udruge, neovisno o stadiju postupka. Linija koristi standardizirani europski broj 116 006 koji osim u Hrvatskoj, djeluje i u drugih 12 europskih zemalja. Linija je besplatna i anonimna za pozivatelje te je dostupna na hrvatskom i engleskom jeziku. Linija je od svog otvaranja zaprimila preko 10 000 poziva građana i građanki. Od 25. studenog 2020. godine, linija je u sklopu projekta ”Zaustavimo nasilje nad ženama i nasilje u obitelji – za nasilje nema opravdanja” osigurala dostupnost telefonske podrške 24 sata dnevno, svih 7 dana u tjednu. S obzirom da je linija od kraja godine postala nacionalna linija za žrtve i svjedoke kaznenih djela i prekršaja te članova obitelji, očekuje se povećanje broja poziva na 116 006 liniji. Stoga je kao jedna od aktivnosti u sklopu projekta planirana i implementacija CRM sustava i njegovo povezivanje s 116 006 linijom s ciljem efikasnijem praćenja broja poziva i prikupljanja osnovnih statističkih podataka. 

Ovaj predmet nabave dio je projekta ”Zaustavimo nasilje nad ženama i nasilje u obitelji – Za nasilje nema opravdanja” koji provodi Ministarstvo rada, mirovinskog sustava, obitelji i socijalne politike u partnerstvu s Udrugom za podršku žrtvama i svjedocima te Ministarstvom pravosuđa i uprave. Projekt je sufinanciran sredstvima Europskog socijalnog fonda kroz Operativni program Učinkoviti ljudski potencijali 2014.- 2020.

Naručitelj u sklopu ovog postupka nabavlja uslugu nadogradnje i implementacije CRM sustava na 116 006 liniju. Usluga treba uključivati i integraciju CRM-a s linijom NPC-a te postojećom wiki bazom podataka radi brzog pronalaska traženih informacija te je potrebno osigurati prostor za skladištenje prikupljenih podataka. Osim navedenog, usluga treba obuhvaćati i edukaciju kroz koju će se zaposlenici obučiti za korištenje novog sustava. Uz navedeno, usluga mora uključivati i podršku za sustav kroz najmanje 26 mjeseci, koja obuhvaća i sljedeće aktivnosti:

  • redoviti pregled sustava te njegovo podešavanje u svrhu optimiranja performansi
  • otklanjanje incidenata i rješavanje problema u radu u slučaju da implementirane funkcionalnosti ne rade

Ugovorna obveza odabranog ponuditelja obuhvaća i uključuje sve poslove nužne za izvršenje predmeta nabave: 

  • pripremne radnje i aktivnosti
  • podešavanje i puštanje u rad (uključujući potrebna ispitivanja i testiranja) sve do završetka i dokazane funkcionalnosti konačnog proizvoda
  • primopredaju
  • sve ostale aktivnosti i poslove nužne za ispravnost i realizaciju konačnog proizvoda

Cijeli tekst poziva na dostavu ponuda možete pročitati na sljedećem linku

Share on facebook
Facebook
Share on google
Google+
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on pinterest
Pinterest