Specifičnosti pružanja emocionalne podrške na telefonskoj liniji

Pružateljica podrške na liniji Nacionalnog pozivnog centra za žrtve kaznenih djela i prekršaja Ivana Prović, održala je u četvrtak, 29. travnja, online predavanje u sklopu ciklusa predavanja tima Nacionalnog pozivnog centra za žrtve kaznenih djela i prekršaja. Tema predavanja bile su karakteristike specifične za pružanje podrške na telefonskoj liniji, za razliku od rada uživo. Cilj predavanja bio je predstaviti važnost uloge neverbalne komunikacije pri pružanju podrške, ali i neke korisne savjete kako i bez nje korištenjem komunikacijskih vještina možemo što više olakšati komunikaciju s pozivateljem. Predavanje se održalo putem Zoom platforme i prenosilo se preko Facebook streaming platforme. Na predavanju je sudjelovalo 50 sudionika.

Predavačica je na početku predstavila djelokrug Nacionalnog pozivnog centra s naglaskom na pružanje emocionalne podrške. Objašnjena je razlika, ali i nužna povezanost verbalnog i neverbalnog sustava komuniciranja te je odvojeno objašnjen i paraverbalni oblik komunikacije kao ključan element za telefonsko pružanje podrške. Nastavljajući se na to, navedene su glavne razlike savjetovanja uživo i preko telefona te prednosti i izazovi, kako za pozivatelja, tako i za pružatelja podrške na telefonskoj liniji. U sklopu predavanja također su podijeljena i iskustva volontera Nacionalnog pozivnog centra za žrtve kaznenih djela i prekršaja koji su podijelili koje im specifičnosti predstavljaju najveći izazov u radu.

Predavanje je trajalo sat vremena, a na kraju predavanja sudionici i sudionice su imali priliku postavljati pitanja vezana uz tematiku rada na telefonu.

Share on facebook
Facebook
Share on google
Google+
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on pinterest
Pinterest