Nacionalni pozivni centar nakon više od sedam godina pružanja informacija i podrške putem besplatne i anonimne 116 006 linije, korisnicima i korisnicama sada nudi i uslugu individualnog savjetovanja uživo.
Što je individualno savjetovanje u Nacionalnom pozivnom centru?
Individualno savjetovanje je povjerljiv razgovor između savjetovatelja/savjetovateljice i klijenta/klijentice koji se provodi s ciljem olakšavanja poteškoća koje klijent/klijentica doživljava u svom emocionalnom, kognitivnom, bihevioralnom i/ili socijalnom funkcioniranju.
Individualno savjetovanje u Nacionalnom pozivnom centru je u potpunosti besplatno za sve korisnike/korisnice.
Kome je savjetovanje namijenjeno?
Savjetovanje je namijenjeno žrtvama i svjedocima kaznenih djela i prekršaja koji uslijed pretrpljenog događaja doživljavaju neželjene promjene u svojoj svakodnevici te osjećaju potrebu za razgovorom ili savjetodavnim radom gdje mogu, u povjerljivoj atmosferi i sa stručnom osobom, razgovarati o onome što im predstavlja problem te raditi na njegovom rješavanju ili uspješnijem nošenju.